MODIFICĂRILE LEGISLAȚIEI ACHIZIȚIILOR PUBLICE/SECTORIALE. IMPACTUL NOUTĂŢILOR. ASPECTE PRACTICE

6-9 IULIE 2023

  Locație: Oradea, Hotel Continental-Forum

  Invitat: formator doamna Cristina Banu, șef Serviciu Help Desk A.N.A.P. 2015-2022, expert achiziții publice implementare proiecte europene nerambursabile

 

 Taxa de instruire – 980 lei/cursant (la tariful de instruire nu se aplică TVA);

Servicii conexe – 1880 lei (include cazarea in camera in regim single si pensiunea completa pe toata durata evenimentului).        

Contractarea serviciilor conexe nu este obligatorie.

Participanții beneficiază de suport de curs și vor primi certificat de participare emis de organizator, în conformitate cu O.G. 129/2000.

Certificatele vor atesta un numar de 20 ore de pregătire profesionala ce se încadrează în cerințele OUG 57/2019 privind Codul administrativ.

  Descarcă formularul de înscriere

Termen limită de înscriere: VINERI, 23 iunie 2023, ORA 16, prin transmiterea formularului de înscriere. 

  Persoane de contact:
Daniel Boicu – 0744.674.917